Απομακρυσμένη Υποστήριξη
Η Υπηρεσία Απομακρυσμένης Υποστήριξης περιλαμβάνει:
Το πρόγραμμα Βασικής Τηλεφωνικής Υποστήριξης αφορά τηλεφωνική ή email υποστήριξη στις εφαρμογές της DatAction, καθημερινά 9.00 – 18.30, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Παρέχεται σε μικρό αριθμό εκπαιδευμένων στελεχών του πελάτη.
Καλύπτονται χειριστικά και λειτουργικά θέματα των εφαρμογών, μέγιστης διάρκειας 15’ ανά περιστατικό υποστήριξης. Δρομολογούνται θέματα σημαντικής πολυπλοκότητας (θέματα παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, MIS Reports, θέματα που χρήζουν διερεύνησης). Εξαιρούνται θέματα που αφορούν εξοπλισμό H/W, Λειτουργικά Συστήματα και Λογισμικό τρίτων.
Σε περίπτωση που απαιτείται υποστήριξη σε πιο σύνθετα θέματα ή απαιτείται μικρής έκτασης επέμβαση παραμετροποίησης, τότε πιστοποιημένοι τεχνικοί της DatAction προσφέρουν Υπηρεσίες Απομακρυσμένης Υποστήριξης μέσω Internet.