The IT, Database & Business Development Specialists

Επιτόπια Υποστήριξη

Όταν δεν είναι εφικτό οι υπηρεσίες να παρασχεθούν τηλεφωνικά ή μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης, ενεργοποιείται η διαδικασία Επιτόπιας Υποστήριξης.

Προσφέρονται με παρουσία συμβούλου στα γραφεία του πελάτη, με 2 ώρες ελάχιστη χρέωση για περιοχές Αττικής και 1 ημέρα για την υπόλοιπη Ελλάδα.

Για πιο σύνθετες ανάγκες υποστήριξης, πιστοποιημένα στελέχη μας αναλαμβάνουν την υποστήριξη του πελάτη, με βάση την υπογεγραμμένη σύμβαση υποστήριξης και τις αντίστοιχες δεσμεύσεις σε χρόνους απόκρισης κι επίλυσης (SLA Agreements).